آموزش حل ارور CE-36244-9 در پلی استیشن

آموزش حل ارور CE-36244-9 در پلی استیشن playstation

آموزش حل ارور CE-36244-9 در پلی استیشن

آموزش حل خطا CE-36244-9 در playstation

 

ارور CE-36244-9 در playstation یکی از خطاهایی است که کاربران پلی استیشن 4 هنگام دانلود یا نصب بازی ها و یا آپدیت های مختلف با آن مواجه می شوند. این خطا می تواند دلایل مختلفی داشته باشد، که در ادامه به برخی از آن ها میپردازیم:

  • مشکلات مربوط به اینترنت: اگر اتصال اینترنتی شما ضعیف یا خیلی کند باشد، ممکن است دانلود یا نصب بازی ها با مشکل مواجه شود.
  • مشکلات مربوط به فضای هارد شما: اگر فضای کافی در هارد دیسک کنسول شما وجود نداشته باشد، ممکن است دانلود یا نصب بازی ها با مشکلاتی مواجه شود.
  • مشکلات مربوط به فایل های بازی: اگر فایل های بازی کامل نباشند ، ممکن است هنگام دانلود یا نصب با خطا مواجه شوید.
  • مشکلات مربوط به نرم افزار کنسول: اگر سیستم عامل کنسول شما به روز نباشد یا  دچار مشکلاتی باشد، ممکن است با خطاهای مختلفی از جمله CE-36244-9 مواجه شوید.

 

معرفی برخی از روش های حل ارور CE-36244-9 در playstation

 

بررسی اتصال به اینترنت

 

ابتدا باید مطمئن شوید که اینترنت شما پرسرعت و  پایدار است. می توانید با استفاده از مرورگر وب کنسول، اتصال خود را به اینترنت تست کنید و عملکرد آن را بررسی کنید.

 

بررسی کردن فضای ذخیره سازی

 

باید فضای خالی هارد دیسک کنسول خود را بررسی کنید. اگر فضای کافی وجود ندارد، می توانید بازی ها یا برنامه های که استفاده نمیکنید را پاک کنید تا فضا آزاد شود.

 

ریستارت کردن کنسول

 

همچنین گاهی اوقات با ریستارت کردن کنسول مشکل حل می شود. برای ریستارت کردن کنسول، دکمه PS را به مدت چند ثانیه فشار دهید تا منوی Power باز شود. سپس گزینه Restart را انتخاب کنید تا کنسول شما یک بار ری استارت شود.

 

Rebuild Database کردن پایگاه داده

 

Rebuild Database  یا بازسازی پایگاه داده می تواند مشکلاتی را که مربوط به فایل های بازی شما هستند حل کند. برای بازسازی پایگاه داده، کنسول خود را در Safe Mode بوت کنید. سپس گزینه Rebuild Database را انتخاب کنید.

 

آپدیت کردن سیستم عامل playstation

 

همیشه  باید در نظر داشته باشید که برای عملکرد بهترکنسول بازی خودتون باید نرم افزار و سیستم عامل آن را بروز نگه دارید  ، برای آپدیت کردن سیستم عامل، به بخش Settings > System > System Software Update بروید.

 

دانلود مجدد بازی

 

اگر مشکل با راه حل های قبلی حل نشد، می توانید بازی را دوباره دانلود کنید. برای دانلود مجدد بازی، به بخش Library > Downloads بروید و بازی مورد نظر را انتخاب کنید و آن را مجدد نصب کنید.

 

بازگشت به تنظیمات اولیه playstation

 

و حتی اگر هیچ یک از راه حل های بالا مشکل شما را حل نکرد، می توانید کنسول خود را ازگشت به تنظیمات اولیه کنید. توجه داشته باشید که با این روش تمام اطلاعات شما از روی آن پاک خواهد شد.

 

مقالات مرتبط دیگر : روش های رفع ارور the disk is write protected

 

کلام آخر

 

در این مقاله  که در سایت ارورچی منتشر شده است سعی کردیم تا آموزش حل ارور CE-36244-9 در پلی استیشن به صورت مختصر و سریع بیان کنیم ، امیدوارم مطالب این مقاله برای شما مفید بوده باشد ، هر سوال و مشکلی که دارید میتوانید از بخش دیدگاه این پست برایمان ارسال کنید تا در سریعترین زمان پاسخ داده شود.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

ارورچی وب‌سایت
وبسایت ارورچی با هدف مرجعی برای حل تمامی ارور های موبایل ، کامیپوتر ، وب ، شبکه ، سیستم عامل ایجاد شده است ، که هدف ما در سایت ارورچی این است که راه حل های ساده ایی را برای تمامی ارور هایی که ممکن است برای شما مشکل ایجاد کند در این پایگاه به رایگان قرار دهیم تا بتوانید در هر زمان به آن دسترسی داشته باشید و مشکل خود را حل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *